Tråkigt väder

Har varit i Malexander under helgen, tanken var att jag skulle fiska men de va så dåligt väder så de blev mest att sitta inne.
I söndags gick vi däremot tipspromenad som jag vann med alla rätt =)....
Ganska skönt att de var dåligt väder ändå, då kan man passa på att vila upp sig ordentligt =)..

Det verkade däremot inte hjälpa så mycket då jag är skit trött idag nu efter jobbet, lite mat i magen gör nog susen =).
Har haft de ganska lugnt på jobbet idag så kollade upp vad som gällde med bil i jobbet och fick veta att man kan få typ leasing, dvs betala en fast avgift i månaden och då få en ny bil som man sen byter in efter 3 år till en ny igen. Riktigt najs.

Tog då en sväng för att kolla ny bil, åkte först till Kneippbadens för att kolla på BMW. Men våran säljare var inte där, pratade då istället med en annan och de verkar som om de är 2-3 mån väntetid på en ny BMW för att de får en facelift i höst.. SEEEGT!!! Vill ja ha nu!!! =)...

Vi åkte då istället till Rejmes för att kolla VOLVO där jag nu väntar på offert på en Volvo V50 T5 med R-paketet, tror inte på att de blir Volvo utan snarare BMW i så fall, men vi hade inget annat för oss.

Vill även säga att min fru mår bra och gravideten flytter på bra, hon är världens gulligaste tjej. Längtar tills barnet kommer ut.
JAg är mycket glad att min fru ska bli mor till våra barn, kan verkligen inte tänka mig en bättre mamma hon som har så bra hand om barn.

Nu ska jag fixa mat!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0