Studier

Känns riktigt bra på jobbet nu, har fått en hel del att göra och mer kommer det nog bli...
Har även tagit upp pluggandet för Cisco certifieringen igen, det har lett till att jag hoppar av den andra utbildningen. Det visade sig vara ganska högt tempa ändå trots att jag hade valt halvfart och det hinner jag inte med då.

Har även beställt en ny fiskerulle, passade på när dom hade rea så jag fick den för halva priset... Den borde komma under veckan, så då blir de ut å fiska igen.
Det är en sådan jag beställt:
ABU-GARCIA Ambassadeur 6501 CS Pro Rocket
http://www.willyssportfiske.se/Product/Product.aspx?id=623912

Det ska vara en ambassadeur som är gjord för att kasta med, får se hur det går med den om man får några stora fiskar...

Idag är det även dags att börja träna igen, har inte tränat sen 5 år tillbaka ungefär. Sak bli tufft men bara att satsa hårt på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0