Så var de dags igen.

Ja, jag vet att jag måste bli bättre på att skriva. Men tiden räcker inte till.
Sensast jag skrev var det om bil och vi var runt och provköre både den ena och den andra tills vi till slut valde att vänta.
Detta dels på den höga kostnaden det skulle bli men mest för att jag inte skulle kunna vara pappaledig 100% om jag tog bil nu.
Så det för vänta tills jag har varit pappaledig och sen kan vi ta en förmånsbil.

Nu sitter jag på ett företag i Skärblacka och det är riktigt segt, ska vara här hela veckan då jag hoppar in för en killa som är på utbildning.
Jag nämner det inte vid namn men kan säga att det stinker apa.

Våran TV gick sönder helt och hållet i helgen, efter att ha fungerat något sådär i ett par veckor nu. Jag tänkte att äntligen kunde man köpa en större TV :), men liksom alltid så har frugan rätt där vad gäller pengar och kostnader och det blev en 40". Det är ju så mycket annat som ska till nu när barnet kommer :).

Jag är så stolt över frun, hon kämpar sig genom vardagen trots att hon är så trött och har ont. Försöker stötta henne, men det är inte mycket jag som kille kan göra mer än att finnas där för henne.
Jag är glad att hon finns där och jag gör allt för att stötta henne.

Nu är det c:a 1v kvar tills jag ska skriva CCNA provet och jag börjar känna mig stressad. Men ska plugga minst 1h varje dag hemma den här veckan har jag bestämt mig för. Hoppas verkligen att jag kan klara det provet den här gången.

Nu är det snart dags för fika.. Yes!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0