Rally o socialt umgänge

Ja just, nu skriver jag här igen.
Nu var det inte lika länge sen i alla fall =).
Ska berätta om en kul grej som händer igår. De börja med att jag pratade med den kundasvarige, för de företaget jag sitter den här veckan, i onsdags som då bjöd med mig ¨på en kundaktivitet som skulle äga rum under torsdagen.
Sagt och gjort s¨å var man anmäld och en ersättare fick ta min plats de sista 2 timmarna från kl. 15-17.

Aktiviteten var med lite folk ifrån LAN Assistans kallat "Team "Företag/kund"" (vi som är delaktiga i arbetet i och kring kunden), mitt jobb alltså, och IT-nissarna hos kunden samt en nisse ifrån Fujitsu-Siemens. Totalt var vi c:a 15-20 personer som begav oss till Lkpgs motorstadio och blev indelade i 2 grupper. Jag och den grupp jag hamna i fick börja med att gasa 4-hjuling runt en bana, var skit kul men fick problem med knät efter de.
När alla fått köra bytta vi med andra gruppen som hade kört rallybil på en bana. fan va skoj de var.
Men hade problem att både koppla o bromsa med vänster knät men kul var de ändå, lite ovant o sladda med bakhjulsdrift när man kört SAAB hela sitt liv.
Efter alla fått kört några varv och vi sen körde final i rallybilen så bjöds de på mat o prisutdelning, kom tyvärr på 13:e plats så något pris fick jag inte.

När jag kom hem haden frun storlagat pastasallad med lax, så nu slipper vi laga mat under helgen =). Då kan jag ägna mer tid åt att ta hand om henne och plugga lite.
Ikväll är vi utbjudna av svärmor på resuarang, ska bli trevligt. Sen imorgon kväll blir de väl att springa omkring halva kvällen. Är nämligen "kulturnatten" och de kommer då vara lite upptädanden ljud o ljus spel o mycket mer runt omkring, väldigt trevligt tycker jag själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0