Svensexa!! =)

Har inte riktigt hunnit med att skriva så mycket, finns jäkla massa att pyssla med ändå =)...

Helgen blev en riktig upplevelse, då kom nämligen DEN dagen då svensexan blev av.
De hade gjort ett jävligt bra jobb, vi hade riktigt kul tillsammans.
Kan i alla fall säga att det började med att en  militärnisse kom hem o ringde på och sa att de hade kört på min bil, jag anade faktiskt inget då jag hade en av mina bestmen hemma hos mig redan.
Vi gick ut på gatan och skulle kolla på "skadan" och sen blev de svart!!
Fick en huva på mig bakifrån och handbojor, då insåg man vad de allt handlade om..
Sen hade vi en riktig kul dag tillsammans.

Söndagen sen då, fy fasen säger jag. Har nog aldrig mått så jäkla dåligt i hela mitt liv.. Då kände man att man hade haft en kul dag...
Nu är man fortfarande allmänt seg, men tror inte det beror på det dock tror man behöver semester för att piggna till lite.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0