Så galet de kan gå men så bra de kan bli!! =)

Nu är man tillbaka på jobbet efter en helg i Malexander.
Firade midsommar där nere och hade väldigt trevligt men passade även på att planera inför bröllopet.
Det gick jäkligt bra och vi känner oss redo för det stora kalaset.

Idag skulle Ellen lämna in klänningen hoss sömmerskan, men visade sig att det inte alls skulle bli som hon hade tänkt sig på grund av magen nu när hon är med barn.
Sen hade även bivit statisk så den var nästan helt grå, panikartat åkte vil till vår vän på Ella och jag övertalade Ellen att då köpa en ny så att hon skulla känna sig nöjd o vacker den stora dagen.

Sagt o gjort, så en ny klänning blev det, som jag nu fick se och den var väldigt vacker.
Har tidigare varit hård på att jag inte ville se hennes brudklänning, så den förra fick jag se först idag.
Men fick vara med o välja den nya och det gör inget huvudsaken är att älsklingen är glad o nöjd så hon själv kan känna sig vacker på våran dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0