Äntligen lite lugn o ro!! =)

Dom sista veckorna har rullat på i en jäkla fart.
Min semester började för 2v sedan oh sen dess har det bara rullat på, först var det en jäkla massa praktiskt inför bröllopet att göra och sen kom DEN dagen.

Jag kommer än idag ihåg pirret och nervositeten inför det hela. Men allt gick bra, en av mina best men svimmade dock i kyrkan (kommer aldrig glömma det).
Men i övrigt gick det väldigt bra och var väldigt trevligt under middagen och festen.
Tack till alla som kom och gjorde detta till en trevlig o minnesvärd dag för mig och min fru.
Så numer heter jag Wahlqvist, undrar då hur det blir med Dala som trots allt hängt med i många många år. Men det for fortsätta följa med då det är en del av mig och mitt liv.

Sen var vi en vecka på ett jättemysigt spa-hotell i Varberg och vilade upp oss, det var väldigt trevligt.
Passade då även på att ta en havsfisketur och fiske efter fisk såsom Makrill, Torsk och Knot m.fl. (Bilder kommer komma senare).
Det var en väldigt kul upplevelse.

Nu börjar det även närma sig till stora ultraljudet, det ser jag fram emot mycket.
Fruns mage har växt jättemycket, tyvärr så gör det ju även så att hon inte mår så bra alla dagar och man som kille känner sig väldigt maktlös att man inte kan göra så att värk o sådant försvinner =(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0