Studier o plugga

Nu har ytterligare en dag gått, men har inte gjort så mycket idag. Visserligen har jag varit på jobbet, men där är det elt dött =(.
Men då ges det tid till studierna, ska skriva prov för min CCNA nästa vecka och jag börjar bli jäkligt stressad. Det är inga lätte prov och jag måste plugga massor, skönt att man får tillfälle att göra det på arbetstid iofs =).

Jagkanske kommer få något att göra på jobbet under våren, det blir då ett heltid uppdrag för 2-3 mån och vore riktigt gött så man fick något att pyssla med.
Det tråkiga med det är då bara att det är i Sthlm, så de blir att pendla varje dag. Eller, vi får se hur det blir. Skulle iaf vara riktigt kul så man fick något att göra.

Har även köpt lite mer fisk till akvariet idag =).
Det blev 6st Corydoras malar, det är riktigt fräna malar - ser ut ungefär som mindre simmande fiskar men riktigt coola djur.
Dessvärre har jag förlorat en annan fisk, så det får bli att ersätta den framöver också.
Fasen att det ska vara så jäkla dyrt med fiskar.!!!

För övrigt så leker livet just nu och det är bara 129 dagar kvar till bröllop imorgon!!
Jäklar vad jag längtar till dess......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0