Kursen

Nu har ännu en dag gått på kursen och det är riktigt intressant. dock jäkla mycket att lära sig men kul. Har även bokat prov, så den 3/3 så kan jag bli CCNA om jag klarar det.
Bara jag pluggar så borde det inte vara allt för svårt, men man vet aldrig.

Har även passat på att träffa min syster och hennes man idag, åkte ut till Kista och tog en fika där vi alla åt Semla i och med att det är den stora semledagen och jag inte ville äta semla själv.

Nu sitter jag i restuarangen, har precis ätit, dricker lite öl och planerar lite kring bröllopet.
Ser verkligen fram emot att gifta mig tillsammans med min älskade Ellen, satan vad jag saknar henne =(.


Annars händer det inte så mycket annat kul, än att gå på utbildning och sitta av tiden här på hotellet..

Men vad gör man inte för att få lära sig lite mer =).


Kommentarer
Postat av: Ellen

saknar dig också massor gubben!

2008-02-06 @ 12:15:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0