Fotboll o Saknad

Jag har precis kollat på Turkiet-Sverige och jag förstår verkligen inte hur Lagerbäck tänker. Så mycket nytt folk som antingen var så rädda att göra bort sig så att de gjorde det eller helt enkelt inte egentligen passar i landslaget.
Det finns ju så pass mycket annat folk man kan ta och testa med som kan så mycket mer.

Är skit trött o seg ikväll nu efter dagens kurs, har gått igenom en jäkla massa vad gäller routing sådant som säger hur nät "skickas" mellan olika nät. Lite så som internet fungerar =).
Det har blivit mycket information då det inte bara finns 1 sätt att lära sig utan 3-5 olika sätt och dess regler och varianter.
Men det är alltid kul att få lära sig mer, man kan aldrig bli fullärd och det gillar jag =).

Är nu på hotellrummet och kollar ut genom fönstret, har flygplanen som ska landa på Bromma flygplats flyger bara några hundra meter övanför.
Både läskigt och lite tufft att se när man ligger i sängen hur planen närmar sig en.

Saknar Ellen jätte mycket nu, men kommer träffa henne igen om 2 dagar.
Har även bokat bord idag på en restuarang till lördag, då vi firar 1 årig förlovningsdag,  kl. 18 så att vi hinner hem till melodifestivalen,
Kommer också att bli enda året vi firar det, då vi gifter oss i sommar och från och med då så räknar man ju bröllopsdagen.

Har fått veta att mina fiskar mår bra där hemma, har fått veta att ett par fiskar har lagt ägg igen så får hoppas de bli fisk av det.
Det är tredje gången dom fiskarna har lagt och det har inte gått så bra tidigare, men man säger ju alltid 3:e gången gilt =).

Nu ska jag tacka för mig å kolla på någon usel film för att sedan ladda upp inför morgondagens kursdag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0