Ännu en dag på jobbet!!

Jaha, nu sitter man här igen då.
Har ingenting att göra, mer än att fördriva tiden. Har inget planerat att göra på hela dagen utom en privat grej vid kl 14.
Blir väl som vanligt, sitta o plugga till CCNA provet hela dagen. Ska inte klaga, får ju lön för att plugga =), men börjar bli tråkigt nu.

Igår var jag o hämta dom där malarna, dom var så tuffa.
Kommer lägga upp bilder så snart jag lyckas ta kort på dem, de är ganska ljusskygga =).

Har även nu fått veta att mitt j*kla MCSE välkomst paket inte har blivit skickat alls, klarade ju MCSE för Windows server 2003 i Dec och då får man ett välkomst paket med diplom m.m.
Men de har lovat skicka det så snart de kan så får väl vänta yttlerliga 5v på det, så jäkla typiskt mig att sådant händer...

Jaja, nu ska jag inte babla här utan fortsätta och inte göra någonting =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0