Ultraljud och segt jobb

Har inte orkat skriva något på ett tag nu, mycket  är det nog för att jag knappt har något tid eller ork.
Vi var i alla fall på ultraljud för att kolla på bebisen tidigare i veckan, allt gick bra och allt såg bra ut. Kändes dock lite overkligt när hon visade och berättade om de olika detaljerna, såsom njure, hjärta, lillhjärna m.m.
Men var i alla fall skönt att veta att allt ser bra ut.

På jobbet går jag och väntar på att få sluta, har en vecka kvar nu och det är verkligen segt.... Hatar dessa uppsägningstider o shit..
Men ser fram emot en nystart på det andra stället. Hoppas det blir bra denna gång.

Ikväll åker jag till sommarstället igen, vi ska fira fruns 20-årsdag med familjen.
Det ser jag fram emot, hoppas hon blir glad för mina presenter... hihi =)!!

Sen skulle det ha varit KM-Metetävling (klubbmästerskap) på söndag, men det har tyvärr blivit framflyttat. Men inget att göra åt.

Simma lugnt allihop!

Kommentarer
Postat av: TÄVLINGSSIDAN

http://tavlingsdags.blogg.se/2008/august/goodiebagtavling.html#comment



Tävla om en goodiebag till ett värde av hela 5000:-,



Missa inte detta! Du kan själv påverka dina chanser till att vinna! Ha det fint!

2008-08-08 @ 10:15:20
URL: http://tavlingsdags.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0